1402/10/25-11:17

شهردار تهران بخشنامه رعایت الزامات HSE شهرداری تهران را ابلاغ کرد

شهردار تهران بخشنامه رعایت الزامات HSE شهرداری تهران را ابلاغ کرد

شهردار تهران بخشنامه ۱۰ بندی رعایت الزامات HSE را به تمام واحدهای تابعه شهرداری تهران ابلاغ کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید سجاد موسوی رئیس دبیرخانه HSE شهرداری تهران در این باره گفت:  با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و حفاظت از جان شهروندان، کارکنان، مراجعین، پیمانکاران، بهره‌برداران و سایر مرتبطین با حوزه‌های ماموریتی شهرداری تهران، و همچنین حفاظت از کلیه منابع، دارایی‌ها، اموال، محیط زیست، و اجرای حکم ۶۴ چهارساله چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران در راستای تحقق عدالت شهری (۱۴۰۱-۱۴۰۴)، بخشنامه ۱۰ بندی رعایت الزامات HSE توسط شهردار تهران به کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران ابلاغ شد.

موسوی تصریح کرد: تقویت جایگاه و ساختار سازمانی HSE، جلوگیری از موازی کاری و اجرای وحدت رویه در موضوعات، مدیریت ریسک و مدیریت حوادث، تعریف هزینه های HSE پیمان و تدوین شناسنامه HSE پیمانکاران و بهره برداران از مهمترین موارد ابلاغی در این بخشنامه بشمار می رود. همچنین مسئولیت اجرای مفاد این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام سازمانی است.

وی افزود: بر همین اساس دبیرخانه HSE شهرداری تهران با هدف حصول اطمینان از اجرای تمام الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست نسبت به انجام ارزیابی عملکرد دوره ای در فواصل زمانی مشخص کلیه واحدهای سازمانی شهرداری تهران و دریافت گزارشات مربوط به این بخشنامه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط