1402/10/25-16:11
توسعه و احیای فضاهای سبز شهری ادامه دارد؛

رفیوژ خیابان بدیعی هم سبز شد

رفیوژ خیابان بدیعی هم سبز شد

۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع رفیوژ میانی خیابان بدیعی در اقدسیه در راستای توسعه فضاهای سبز شهری و استفاده از پتانسیل فضاهای موجود، با کاشت گونه های گیاهی سبز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: طرح احیای رفیوژ سبز معابر با هدف استفاده از فضاهای قابلیت کاشت، در دستورکار منطقه قرار دارد تا علاوه بر زیبایی بصری با توجه به آلودگی هوا نقش موثری در تلطیف هوای شهری داشته باشد.

او افزود: بر همین اساس پس از اجرای طرح رفیوژ سبز خیابان شریعتی، خیابان شهید باهنر و بزرگراه ارتش، طرح رفیوژ سبز خیابان بدیعی نیز پس از اجرای پروژه اصلاح هندسی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، با احیای لوله کشی تحت فشار آب و کاشت ۴۰ عدد درخچه پالم و گل های رزساناز، اجرا و این محور نیز سبز شد.

صباغ تصریح کرد: درراستای ایجاد روشنایی و احیای منظر شب و همچنین ساماندهی پرچم های مناسبتی و ملی نیز عملیات نصب و راه اندازی پایه چراغ های پرچم دار مطابق با جدیدترین تکنولوزی روز در دستورکار قرار گرفت و با نصب ۲۲ پایه چراغ با ارتفاع ۵ متر و قابلیت الصاق پرچم، توسط اداره زیباسازی رفیوژ خیابان شهید بدیعی روشن شد.

او با اشاره به ادامه این طرح خاطر نشان کرد: کارهای تحقیقاتی و میدانی ادامه رفیوژ خیابان شهید باهنر هم به پایان رسیده و به زودی مطابق طرح فوق اجرا خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط