1402/10/26-12:56
"حق لطفی" خبر داد:

پیشرفت ۴۶ درصدی ساختمان پردیس شماره ۳ شهرداری تهران

پیشرفت ۴۶ درصدی ساختمان پردیس شماره ۳ شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت ۴۶ درصدی ساختمان پردیس شماره ۳ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت ۴۶ درصدی ساختمان پردیس شماره ۳ شهرداری تهران گفت: با تفاهم صورت گرفته درخصوص همکاری با معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و با توجه به مأموریت های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در توسعه و تکمیل زیرساخت های عمرانی، احداث ساختمان پردیس شماره ۳ شهرداری تهران در اولویت ماموریت های این سازمان قرار گرفت.

"حق لطفی" ادامه داد: از جله اقدامات جدید صورت گرفته در این پروژه می توان به بتن ریزی سقف طبقات ۶، ۷، ۹ و بخشی از طبقه ۸، اصلاح ضد زنگ اتصالات و اتمام اتصالات بام اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران افزود: اجرای وال پست طبقات، گچ و خاک، دیوار کشی، تاسیسات کانال های هوا و عایق ضد حریق طبقات از اقدامات در دست انجام در این پروژه می باشد.

گفتنی است ساختمان پردیس شماره ۳ شهرداری تهران با کاربری اداری در زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع در ۱۵ طبقه شامل ۵ طبقه پارکینگ زیرسطحی و ۱۰ طبقه روی سطح در محدوده خیابان خیام در منطقه ۱۲ شهرداری تهران قرار دارد و بهره بردار آن معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط