1402/10/26-19:00

رفع انسداد از کانال بهمنیار با اجرای طرح جهادی لایروبی در منطقه ۱۹

رفع انسداد از کانال بهمنیار با اجرای طرح جهادی لایروبی در منطقه ۱۹

رفع انسداد بخشی از کانال ها و مسیل های موجود در منطقه ۱۹ به منظور پیشگیری از آب ماندگی و سهولت در لایروبی و پاکسازی با احداث منهول و دریچه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست افزود: با توجه به عدم امکان لایروبی کانال بهمنیار در ناحیه یک به علت نداشتن دریچه و منهول و مواجهه با حجم زیادی از رسوبات، عملیات بازگشایی و رفع انسداد با اجرای طرح جهادی یک ماهه انجام و مشکلات ناشی از لایروبی مرتفع شد.

وی درخصوص اقداماتی در راستای جلوگیری از آبماندگی مسیل ها و انهار بیان کرد: با توجه به کولی بودن کانال در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید تندگویان تقاطع میثاق به میعاد و ابعاد کم آن و همچنین عدم وجود زباله گیر، مقدار زیادی زباله وارد کانال و موجب انسداد آن شده بود که شبکه زباله گیر بر روی دریچه کانال با ایجاد چهار منهول احداث شد.

همچنین حوضچه زباله گیری درخیابان براداران شهید شکری جنوبی بر روی انهار روباز در حال احداث است.

این مسئول درباره رفع انسداد و تخلیه منهول میدان باران خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای اداره مسیل ها و قنوات و به منظور تأمین امنیت و رفاه شهروندان، عملیات دفع آب های سطحی و تخلیه منهول میدان باران با به کارگیری دستگاه جنتکس با قابلیت شستشو و تخلیه همزمان شبکه انتقال فاضلاب انجام شد.

نایبی احداث منهول درقنات دولت آباد قیصریه و بازگشایی ۹ دریچه در مسیر شمال به جنوب خروجی بزرگراه آزادگان، انتهای کانال در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی را از دیگر اقدامات در راستای بازسازی و مرمت کانال های اصلی و مسیل ها در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط