1402/10/27-00:33

نصب و بهسازی ۱۴۴ چراغ‌ راهنمايی چشمک‌زن در محدوده منطقه ۱۳

نصب و بهسازی ۱۴۴ چراغ‌ راهنمايی چشمک‌زن در محدوده منطقه ۱۳

به منظور افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد شهروندان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به تعمیر، نگهداری و نصب ۱۴۴ چراغ های چشمک زن در تقاطع های سطح منطقه کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به نقش چراغ های چشمک زن راهنمایی و رانندگی در آشکار سازی و افزایش دید رانندگان وسایل نقلیه در جناغی های بزرگراهی و معابر شهری گفت: امروزه با توجه به تراکم ترافیکی در معابر شهری بزرگراهی لازم است تا با ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی رانندگان وسایل نقلیه را از مخاطرات مسیر آگاهی داد تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود که در این راستا طرح بهسازی و مرمت چراغ های راهنمایی چشمک زن معابر سطح نواحی چهارگانه منطقه طی ماه های اخیر اجرایی شده است.

وی با اشاره به واگذاری تعمیر و نگهداری چراغ های چشمک زن در سطح منطقه افزود: با بازدید اکیپ های گشت معاونت ترافیک و بنا به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس و شناسایی نواقص، ۱۰۲ دستگاه چراغ چشمک زن تعمیر و راه اندازی شد.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: همچنین، جهت بهبود وضعیت ایمنی در سطح معابر شهری و بزرگراهی تعداد ۲۲ دستگاه چراغ راهنمایی چشمک زن تهیه و نصب شده است.

به گفته وی، عملیات نصب و مرمت چراغ های راهنمایی چشمک زن شامل نصب و تعویض باتری، صفحه سولار، فانوس، ماژول و تعمیر بورد فلاشر است که برای تسهیل تردد شهروندان و افزایش ایمنی معابر به طور مستمر اجرائی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط