1402/11/02-12:55
دفاعیه معاون شهردار تهران از لایحه پیشنهادی متمم بودجه ۱۴۰۲

چرا ارائه لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ جزو افتخارات عملکردی شهرداری تهران است؟

چرا ارائه لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ جزو افتخارات عملکردی شهرداری تهران است؟

مجید باقری با بیان این که ارائه لایحه متمم بودجه در دی ماه ۱۴۰۲، افزوده شدن برگ زرینی به دفتر افتخارات شهرداری تهران است از اعضای شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهر و شهروندان، این لایحه مورد تصویب قرار گیرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری معاون شهردار تهران در دویست و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در دفاع از لایحه ۳۱ هزار میلیاردی متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران گفت: ارائه لایحه متمم بودجه در دی ماه ۱۴۰۲، افزوده شدن برگ زرینی به دفتر افتخارات شهرداری تهران است زیرا در زمانی که غالب دستگاه‌های دیگر درباره کسری بودجه صحبت می‌کنند، خدمتگزاران مردم در شهرداری تهران با کار جهادی، پیگیری مستمر شهردار تهران و حمایت اعضای محترم شورا توانسته‌اند در روز ۳۰ دی از بودجه مصوب شورا عبور و برای آن متمم ارائه کنند.

وی افزود: در شرایطی که سال گذشته در دوماه پایانی سال، مدیریت شهری موفق شد ۷۵ درصد درآمدی را که در ۱۰ ماهه اول سال کسب کرده بود در دوماه پایانی سال نیز کسب کند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اظهار داشت: در حال حاضر، ما عدد ۷۵ هزار میلیاردی مصوب شورا را عبور کردیم، یک پرونده روندگرایی هم در اختیار داریم که اثبات می‌کند سال گذشته در دوماه پایانی سال ۷۵ درصد بودجه را محقق کرده‌ایم؛ بنابراین مجدداً تاکید می‌کنم که لایحه متمم یک سند افتخار است و جا دارد از این بابت از حمایت‌های اعضای محترم شورا و اهتمام ارزشمند شهرداران مناطق و همه همکارانم در شهرداری تهران تشکر کنم.

باقری با تأکید بر این که صد در صد بودجه ۱۴۰۲ محقق شده است، گفت: ارائه لایحه متمم ۳۱ هزار میلیاردی برگ زرینی در دفتر مدیریت شهری است که به مثابه یک چشم‌انداز مشخص می‌کند شهرداری تهران در آینده چه کارهایی قرار است انجام دهد.

وی ادامه داد: از این ۴۱ درصد افزایش، ۷/۵ همت به موضوعات حقوق و دستمزد و مسائل هزینه‌ای اختصاص داده شده است؛ به این دلیل که با توجه به تأکیدات خود شورای محترم در خصوص اهمیت ویژه قائل شدن برای حمل و نقل عمومی، ما با هماهنگی خود کمیسیون مرتبط و شورای شهر، بخش هزینه‌ای را کمی تغییر دادیم.

باقری خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به حقوق و دستمزد و بهبود وضعیت حقوقی کارکنان مطابق مجوزهای سازمان اداری و استخدامی کشور را که بتوانیم تا پایان سال فوق‌العاده خاص را پرداخت کنیم، همگی در متمم ارائه شده، پیش‌بینی شده‌اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط