1402/11/02-21:06

از بهسازی پیرامون ایستگاه‌های مترو تا احصاء چالش های ترافیکی و فضای سبز در منطقه ۱۶

از بهسازی پیرامون ایستگاه‌های مترو تا احصاء چالش های ترافیکی و فضای سبز در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ از بهسازی محیط پیرامونی ۴ ایستگاه مترو به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زیباسازی شهری در این بخش از پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور گفت: در راستای اجرای طرح تحول بيست‌گانه، موضوعات مختلف شهری منطقه در حوزه های مختلف ترافیکی، عمرانی با نگاه ۳۶۰ درجه شناسایی و نسبت به احصاء مشکلات و معضلات اقدام شده است.

وی با بیان اینکه پیرو برنامه‌های مدیریت شهری سعی کردیم فضاهای کالبدی و زیرساختی در منطقه را مناسب سازی و مهیا کنیم، افزود: بر این اساس بازسازی، بهسازی و مناسب سازی محیط پیرامونی ایستگاه‌های متروی علی آباد، خزانه، ترمینال جنوب و شوش با هدف تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی انجام شد.

شهردار منطقه۱۶ در ادامه به هماهنگی صورت گرفته با معاونین و شهرداران نواحی منطقه، در جهت تکمیل و تسریع پروژه‌های مختلف ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه همچنین پیگیری و احصاء چالش های موجود در محله‌های منطقه با نگاه دقیق و ریزبینانه اشاره کرد.

پیاده‌رو سازی، بهسازی معابر و محورها، حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی محله‌ها، اصلاح هندسی، ترمیم و نوسازی المان‌های ترافیکی، مبلمان شهری، رسیدگی به فضای سبز، مناسب سازی بوستان‌ها و افزایش سرانه فضای سبز و... از فعالیت هایی است که به گفته سالاری پور در کنار احصاء ده‌ها موضوع مختلف شهری، عمرانی، ترافیکی و فضای سبز پس از نیازسنجی صورت گرفته و در راستای ایجاد تحولی بیشتر و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان انجام شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح تحول در موضوعات شهری با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه با رویکرد احصاء مشکلات وتسریع در اجرای پروژه های محله ای و شاخص با هدف افزایش رفاه حال شهروندان همچنان در این بخش از پایتخت پیگیری خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط