1402/11/03-22:24
اقراریان در دیدار مردمی در مسجد حضرت صدیقه کبری(س) عنوان کرد:

شورای ششم پرچم‌دار حقوق عامه و شهروندی است

شورای ششم پرچم‌دار حقوق عامه و شهروندی است

دیدار مردمی میز خدمت با حضور رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۵، نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، مدیران شهری منطقه و شهروندان در مسجد حضرت صدیقه کبری(س) محله والفجر برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه دیدار مردمی گفت: یکی از اتفاقات که از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت بحث میز خدمت با عنوان «میز خدمت، فرصت لبخند شهر» است که یکشنبه شب ها در مناطق ۲۲ گانه تهران به صورت مستمر برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه شورای ششم پرچم دار حقوق عامه و شهروندی است و باورمان بر این است که مسئولان باید پاسخ گوی عملکرد خود باشند افزود: در تلاش هستیم با همکاری شهردارن مناطق و نیز مجموعه وکلای قوه قضائیه گره گشای مشکلات شهروندان باشیم.

اقراریان در ادامه گفت: میز خدمت فرصت مناسبی است تا مسئولان گزارش اقدامات را به شهروندان ارائه کنند و همچنین مشکلات و دغدغه آنها را در دیدار های چهره به چهره بشنوند و برای حل آن تلاش کنند.

او اضافه کرد: پروژه های و اقدامات بسیار خوبی در منطقه ۱۵ در دست اجرا ست که از جمله آن پروژه شهید شوشتری است که با بهره برداری این پروژه ها شاهد حل مشکل ترافیکی خواهیم بود.

محمد شیری شهردار منطقه نیز در دیدار با شهروندان در مسجد حضرت صدیقه کبری(س) هدف از برپایی میزخدمت را ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و رسیدگی به مشکلات محله یاد کرد و گفت: در برنامه میز خدمت در جمع شهروندان محله والفجر هستیم تا ضمن شنیدن مشکلات آنها در حوزه های مختلف شهری بتوانیم به درخواست های مردم رسیدگی کنیم.

دیدار مردمی میز خدمت با حضور رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهری و قضایی در مسجد حضرت صدیقه کبری(س) برگزار و درخواست‌های شهری و قضایی شهروندان رسیدگی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط