1402/11/06-15:35
طی بازدید عضو شورای شهر تهران از ظرفیت های شهری منطقه۱۴ مطرح شد:

برنامه ریزی برای مناسب سازی کالبدی محلات تا افزایش سرانه های عمومی

برنامه ریزی برای مناسب سازی کالبدی محلات تا افزایش سرانه های عمومی

امیر یزدی شهردار منطقه۱۴ با همراهی میثم مظفر عضوشورای اسلامی شهر تهران وضعیت پروژه ها و ظرفیت های عمومی و خدماتی این منطقه را رصد کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، عضو شورای اسلامی شهر تهران طی بازدید میدانی از برخی طرح های پیش بینی شده و ظرفیت های شهری این منطقه که با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه صورت گرفت، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های شهری مدیریت شهری منطقه برای ارائه خدمت کیفی، بر اهمیت انجام تکمیل زیرساخت ها و سرانه های عمومی شهری تاکید کرد.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴نیز با اشاره به اینکه فعالیت ها و برنامه های حوزه های شهری همچنین معضلات و پتانسیل های محلات دارالمومنین تهران به صورت مستمر و در هم اندیشی با مدیران شهری مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: برای ارئه خدمت کیفی به مردم دارالمومنین تهران و ارتقای بهبود کیفیت زندگی در محلات این منطقه از جمله افزایش سرانه های عمومی و حمل و نقل عمومی اهتمام ویژه داریم.

یزدی خاطر نشان کرد: فعالیت های شهری در همه حوزه ها از جمله حمل و نقل و ترافیک و عمران با نگاه تکمیل زیرساخت ها و اجرای پروژه های ماندگار شهری و مناسب تر شدن کالبد شهری این بخش از پایتخت برای همه اقشار برنامه ریزی و اجرا می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط