1402/11/08-14:22
نادعلی در صحن شورا:

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی شهر تهران/ فعالیت ۲۶۰ مسجد در محلات تهران در مراسم اعتکاف

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی شهر تهران/ فعالیت ۲۶۰ مسجد در محلات تهران در مراسم اعتکاف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ علیرضا نادعلی در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از آتش نشانان برای اطفاء حریق در بیمارستان گاندی، اظهار کرد:  در گفتگو با رسانه ها تاکید کردم که باید در خصوص حضور به موقع و ویژگی‌های آتش نشانان در چنین حوادثی توجه کنیم. 

وی افزود:ما در ابتدای دوره اعتراض صنفی از شرایط شغلی آتش نشانان داشتیم که بنده به همراه خانم نجفی پیگری ویژه ای در این زمینه داشتیم و شهردار تهران و رئیس سازمان آتش نشانی موارد را بررسی و رسیدگی کردند.

نادعلی ادامه داد: باید هم در بحث رسیدگی شغلی آتش نشنان و در تجهیز مستمر تجهیزات آتش نشانی و توجه به آتش نشانان تلاش جدی صورت بگیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حادثه بیمارستان گاندی استفاده از نردبان های جدید در عملیات تاثیر ویژه ای داشت‌.

نادعلی ضمن اشاره به مراسم اعتکاف با بیان اینکه مسجد باید در فعالیت های دینی محور باشد، گفت: باید توجه داشت که فعالیت های فرهنگی باعث می شود که آسیب های اجتماعی کاهش چشمگیری دارند و در فعالیت های فرهنگی مسجد باید محور باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت های مرکز فعالیت های دینی اظهار کرد: در بازدید های میدانی در جریان فعالیت ۲۶۰ مسجد در ۲۶۰ محله با میان داری بین مسجد و مدرسه میزبان اعتکاف دانش آموزی  قرار گرفتم. 

وی در ادامه گفت: در برخی مناطق برخی دانش آموزان برای اولین بار در مراسم اعتکاف و مسجد حضور پیدا می کردند. اینکه مجموعه فعالیت های دینی برای تسهیل گری وارد میدان شد، قابل تقدیر است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط