1402/11/09-23:37
به میزبانی منطقه۹؛

جلسه کارگروه ثبتی-مالکیتی مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ برگزار شد

جلسه کارگروه ثبتی-مالکیتی مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ برگزار شد

با توجه به اولویت نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران و تکالیف محوله در جهت هماهنگی‌های شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های متولی برای تحقق بازآفرینی محدوده و محلات بافت فرسوده، جلسه کارگروه ثبتی- مالکیتی به میزبانی منطقه۹ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: به منظور تسهیل و تسریع در بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و رفع موانع و معضلات پیش روی املاک فاقد سند مالکیت و اوقافی، جلسه کارگروه مشترک ثبتی - مالکیتی مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ برگزار شد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در این جلسه ضمن ارائه آمار پرونده‌های ثبتی، وضعیت موانع و مشکلات موجود در روند رسیدگی و صدور اسناد مالکیت از جمله موضوعات زمین شهری نقص مدارک سلسله ایادی و استشهاد محلی و هزینه کارشناسی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پایان جلسه کارگروه ثبتی- مالکیتی مقرر شد تا نسبت به معرفی نمایندگان مناطق جهت پیگیری ویژه املاک بافت فرسوده به ادارات ثبت و استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت مساعدت و تسریع در صدور اسناد مالکیت اقدام لازم صورت پذیرد.

گفتنی است جلسه کارگروه ثبتی- مالکیتی با حضور رئیس اداره امور املاک ثبت اسناد استان تهران، معاونین شهرسازی مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸، معاون بازآفرینی سازمان نوسازی شهر تهران، رؤسای ادارات ثبت رودکی و یافت آباد، نماینده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، رؤسای ادارات نوسازی و مسئولین دفاتر توسعه محله‌ای برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط