1402/11/10-12:17
در راستای اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت انجام شد؛

آسفالت معابر منطقه ۱۶ از مرز ۴۶ هزار تن عبور کرد

آسفالت معابر منطقه ۱۶ از مرز ۴۶ هزار تن عبور کرد

طرح تحول بیست گانه، نهضت آسفالت و مناسب سازی معابر و شریان های عبوری منطقه۱۶ به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان جنوب پایتخت ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه از اجرای مناسب سازی معابر و شریان های عبوری این منطقه در راستای اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت در شهر تهران خبرداد.

سالاری پور با اشاره به اینکه معابر شریان های حیاتی شهر هستند که با مرمت و ترمیم اساسی و لکه گیری، ترمیم، تردد شهروندان با سهولت و ایمنی بیشتر صورت می گیرد، گفت: در این راستا و با انجام فعالیت های عمرانی بیش از ۴۶هزار تن آسفالت برای پیاده روسازی و مناسب سازی محورهای منطقه صرف شده است.

وی ادامه داد: عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر و محلات از ابتدای سال آغاز شده و با بیش از۲۵۰ هزار مترمربع  آسفالت دستی و مکانیزه با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام شده است.

سالاری پور با اشاره به تمهیدات لازم و نیاز سنجی محلات برای استمرار این فعالیت عمرانی یاداور شد: با پشتکار و تلاش شبانه نیروهای معاونت فنی و عمرانی، پیش بینی می شود تا پایان سال و سال پیش رو با پخش آسفالت در معابر و بزرگراه های منطقه، روان سازی ترافیکی و تردد دانش آموزان و شهروندان تسهیل یابد.

شهردار منطقه همچنین از اجرای عملیات  جدول گذاری، تعویض جداول فرسوده و غیراستاندارد، تکمیل نواقص معابر شهری و لکه‌گیری آسفالت در محلات این منطقه  به‌طور مستمر خبرداد.

سالاری پور يادآور شد: تلاش خواهیم کرد تا در مدت باقی مانده از سال جاری با اجرای پروژه‌هایی نظیر جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی‌های در بخش‌هایی از منطقه که مورد مطالبه شهروندان است در کنار دیگر پروژه‌های عمرانی، وضعیت زیرساخت‌های شهری را بهبود بخشیده و با این اقدامات رفاه، ایمنی و آسایش شهروندان را فراهم آوریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط