1402/11/15-22:49

نصب ۲۰ المان جدید در محدوده شهرداری منطقه۱۳

نصب ۲۰ المان جدید در محدوده شهرداری منطقه۱۳

با توجه به پیش رو بودن اعیاد شعبانیه و نوروز ۱۴۰۳، ۲۰ المان جدید در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ نصب می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ به طور ویژه محیط شهر را برای ایام اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید و استقبال از نوروز ۱۴۰۳ آماده سازی کرده و در زیباسازی محدوده فعالیت می کند.

او با بیان اینکه، تا پایان سال جاری، شاهد نصب ۲۰ المان جدید در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ خواهیم بود، افزود: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد حس لطافت و شادابی در معابر شهری است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: عملیات نصب این المان ها به زودی آغاز می شود و با اجرای این ۲۰ المان در نقاط مختلف منطقه، فضای شهری زیباسازی می شود.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی شهر ها از نظر آلودگی بصری ادامه داد: به منظور حفظ آراستگی مناظر شهری و ایجاد آرامش بصری هرچه بیشتر برای شهروندان، عملیات پاکسازی جداره های سطح معابر نواحی چهارگانه نیز اجرائی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی جداول، نرده ها و گاردریل های محدوده مطابق پالت رنگی جدید مصوب سازمان زیباسازی شهر تهران از دیگر اقدامات اجرائی اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط