1402/11/17-14:05

۴ میدان عرضه مستقیم میوه و تره بار محلی منطقه ۱۹ مجهز به امکانات خدماتی و رفاهی شدند

۴ میدان عرضه مستقیم میوه و تره بار محلی منطقه ۱۹ مجهز به امکانات خدماتی و رفاهی شدند

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: ۴ میدان عرضه مستقیم میوه و تره بار محلی به منظور ارتقای رضایتمندی شهروندان و در راستای بهسازی و زیبا سازی مجهز به امکانات خدماتی و رفاهی شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اهمیت افزایش سرانه خدماتی و رفاهی در مراکز عرضه میوه و تره بار محلی بیان کرد: در همین راستا ۱۲ عدد مبلمان شهری نیمکت های بتنی، فلاورباکس، مخازن تفکیک پسماند ۱۱۰۰ لیتری در محوطه پیرامونی بازارهای محلی جانمایی شد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت نگهداشت میادین میوه و تره بار محلی افزود: به همین منظور اقداماتی  چون رنگ آمیزی میله ها و نرده ها، نصب پروژکتور، آذین بندی، شست و شو و رفت و روب ساختمان های عرضه میوه و تره بار محلی ولایروبی انهار اطراف میادین در راستای ایجاد تغییرات محسوس در کالبد و فضای این مکان ها انجام شده است.

نایبی بر ارتقای کیفی بازارها مناسب با شأن شهروندان تأکید کرد و گفت: اولویت اختصاص بازار میوه و تره بار در محلات کم برخوردار در راستای کمک به بهبود وضعیت اقتصادی است.

همچنین دوره های آموزشی و فرهنگ سازی به منظور ارتقای تعامل بین بهره برداران با شهروندان و مراجعین به بازارهای میوه و تره بار پیش بینی شده است.

به گفته این مسئول بازار محلی میثاق در خیابان میثاق انتهای کوچه ۳۴ در ناحیه یک، بازار پونه در خیابان سبلان خیابان پونه، بازارشریعتی در خیابان مطهری داخل محوطه بوستان شریعتی در ناحیه دو و بازار شهید کاظمی در انتهای بلوار شکوفه نرسیده به میدان ثارالله در محدوده ناحیه سه واقع شده اند که روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر مشغول عرضه میوه و تره بار به شهروندان هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط