1402/11/18-13:58

۶۸ پایه چراغ روشنایی در طرح رفیوژ سبز بلوار شقایق منطقه ۱۹ نصب می شود

۶۸ پایه چراغ روشنایی در طرح رفیوژ سبز بلوار شقایق منطقه ۱۹ نصب می شود

۶۸ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در قالب طرح رفیوژ سبز بلوار شقایق، به منظور ارتقای زیبایی منظر شهری و استقبال از بهار در منطقه ۱۹ نصب می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه المان های نورپردازی شهری از عناصری هستند که با بهره گیری از هنر و زیبایی ها باعث زیباسازی و آراستن فضاها و مناظر شهری می شوند افزود: در همین راستا عملیات اجرایی نصب پایه چراغ روشنایی در رفیوژ سبز بلوار شقایق آغاز و تا کنون ۱۸ پایه چراغ ۵ متری نصب شده و ۵۰ پایه دیگر نیز تا پایان بهمن ماه در این مسیر اجرا می شود.

وی ادامه داد: چراغ های دکوراتیو در فضای باز دارای دو عملکرد زیبایی و نورپردازی هستند، این چراغ های تزئینی از مواد بادوام ساخته شده، ظاهری منحصر به فرد و عمر مفید بالایی دارد.

این مسئول تصریح کرد: عملیات نصب این پایه چراغ‌ها به فاصله ۵ متر از یکدیگر با لامپ‌های ۴۰ وات کم‌مصرف LED توسط اداره زیبا سازی منطقه در بلوار شقایق در حال انجام است.

شهردار منطقه گفت: این طرح به منظور افزایش ایمنی فضای شهر، تأمین روشنایی، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و شهروندان اجرا می شود.

به گفته این مسئول پیرایش شهری میدان خلازیر از قبیل نصب برج نوری ۱۵ متری، جداره سازی پیرامون میدان، رنگ آمیزی جداول به طول هزار متر پیرامون و دور میدان، پاکسازی مناظر شهری با استفاده از مواد ترکیبی و پوشاننده به مساحت ۸۵۰ مترمربع از دیگر اقدامات اداره زیباسازی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط