1402/11/18-14:09
"حق لطفی" خبر داد:

ادامه نهضت پارکینگ سازی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در منطقه ۱۰

ادامه نهضت پارکینگ سازی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در منطقه ۱۰

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در بازدید از عملیات عمرانی پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد، از ادامه نهضت پارکینگ سازی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در منطقه ۱۰ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به همراه "مهدی اخ الصنایع" شهردار منطقه ۱۰، "کامران رحیم اف" مشاور و دستیار معاون حمل و نقل و ترافیک در سازمان حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران ارشد شهری از روند پیشرفت پروژه‌ های ساخت پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد در منطقه ۱۰ بازدید کرد و از ادامه نهضت پارکینگ سازی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این منطقه خبر داد.

"حق لطفی" در این بازدید با اشاره به آغاز عملیات عمرانی پروژه‌ های ساخت پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد در منطقه ۱۰ از اتمام تجهیز کارگاه این پروژه ها در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و همکاری های شهرداری منطقه، گودبرداری این پروژه ها به زودی آغاز خواهد شد.

"اخ الصنایع" نیز در ادامه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از ساخت پارکینگ های طبقاتی در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ و رفع بخشی از مسائل و مشکلات شهروندان گفت: باتوجه به بافت متراکم و نفوذناپذیری محدوده مجاور پارکینگ اعتماد، این پارکینگ به صورت زیرسطحی احداث خواهد شد و مقرر شد در فضای آزاد شده در سطح زمین، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث شود.

در انتهای این بازدید "رحیم اف" ضمن تشکر از کمک ها و همیاری های شهرداری منطقه ۱۰ در احداث این پارکینگ های طبقاتی افزود: با ساخت پارکینگ های طبقاتی گلستانی و اعتماد، بار ترافیکی منطقه کاهش خواهد یافت که این خود موجب افزایش رضایتمندی ساکنان این محلات خواهد شد.

گفتنی است پارکینگ گلستانی در منطقه ۱۰ شهرداری تهران واقع شده و شامل ۹ طبقه پارکینگ (۱ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ خودرو در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۳۸۸ مترمربع می باشد. پارکینگ اعتماد نیز با گنجایش ۲۷۳ خودرو در منطقه ۱۰ واقع شده و شامل ۴ طبقه پارکینگ زیرزمینی در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیربنایی ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع می باشد.

بهره برداری از این پارکینگ ها در محله های پرتراکم شهر از نظر جمعیتی و نفوذپذیری، موجب افزایش سرانه پارکینگ های عمومی سطح شهر تهران به ویژه در منطقه ۱۰ شهرداری تهران خواهد شد و بخشی از مشکلات تامین محل پارک خودروهای شهروندان در این محلات را برطرف خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط