1402/11/22-12:19

سیمای شبانه بوستان های منطقه ۱۹ با تقویت روشنایی ۳۲۰ پایه چراغ روشن تر شد

سیمای شبانه بوستان های منطقه ۱۹ با تقویت روشنایی ۳۲۰ پایه چراغ روشن تر شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: با هدف بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان های منطقه وضعیت روشنایی ۳۲۰ پایه چراغ تقویت و رفع خاموشی انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اهمیت ارتقا و تأمین روشنایی بوستان ها اظهار کرد: به منظور بهره مندی کافی شهروندان از امکانات محیط‌های تفریحی، ۳۲۰ پایه چراغ روشنایی به لامپ های LED در بوستان‌های منطقه تجهیز شدند.

این مسئول با تأکید بر اینکه اغلب رفع خاموشی ها و تقویت روشنایی در بوستان های بزرگ با توجه به برداشت نقاط بی دفاع انجام شده است افزود: روشنایی پایه چراغ های ۳ متری، ۶ متری و ۹ متری در بوستان های افرا، شهید باکری، شهیدکاظمی، شقایق، ۲۲ بهمن، نرگس و... تقویت و رفع خاموشی های احتمالی مرتفع شده است.

نایبی رفع نواقص دریچه های پایه چراغ ها و تابلو برق ها را از اولویت های اداره فضای برشمرد و یادآور شد: طبق سنجش تیم های عملیاتی و نظارتی روند رسیدگی به ملزومات فضاهای سبز به صورت مستمر در حال انجام است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با تاکید بر اهمیت برج های نوری به عنوان عنصری برای زیبایی منظر شهری و افزایش امنیت معابر بیان کرد: همزمان با رفع خاموشی پایه چراغ‌های بوستان‌ها، عملیات نصب برج نوری ۱۸ متری و روشنایی کامل پروژکتورهای منصوبه در میدان خلازیر نیز انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط