1402/11/27-13:05

فاصله بین بهره‌برداری از ورودی‌های اول و دوم ایستگاه مترو شهید دادمان، کمتر از یک سال

فاصله بین بهره‌برداری از ورودی‌های اول و دوم ایستگاه مترو شهید دادمان، کمتر از یک سال

ورودی دوم ایستگاه مترو شهید دادمان در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت؛ این در حالی است که ورودی نخست ایستگاه مذکور، اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد و حالا به فاصله زمانی كمتر از يک سال، ورودی دوم در ضلع جنوب شرقی تقاطع بلوار شهيد دادمان وخيابان پاک نژاد آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)؛ مهندس "محمود يوسفی" مجری خط ۷ مترو تهران در ارتباط با افتتاح پیش روی شبکه مترو پایتخت گفت: پس از تکمیل ورودی شمال غربی ایستگاه شهید دادمان که مصادف با آغاز بهره‌برداری از این ایستگاه شد، تلاش برای اتمام عملیات اجرایی ورودی دوم آن مضاعف گردید و امروز در فاصله زمانی ۱۱ ماه از افتتاح ورودی نخست، شمارش معکوس برای بهره‌برداری از ورودی دوم هم آغاز شده است.

مهندس یوسفی در ادامه به برخی مشخصات ایستگاه مترو شهید دادمان اشاره کرد و افزود: این ایستگاه با ۳۵ متر عمق و ۱۵۰۰ مترمربع مساحت زیربنا، یکی از ایستگاه‌های نسبتاً عمیق و البته با حجم قابل توجه تردد مسافران محسوب شده و با افتتاح ورودی دوم آن، ۴ دستگاه پله برقی دیگر در اختيار شهروندان قرار می گيرد.

مجری خط ۷ مترو با بيان آنكه ايستگاه شهيد دادمان بین ایستگاه‌های میدان صنعت و میدان کتاب واقع شده است، گفت: با همکاری شهرداری منطقه ۲ محوطه سازی پیرامون ورودی دوم ایستگاه مذکور انجام شده و قرار است سامانه‌های مکمل حمل و نقلی در این محوطه مستقر شوند؛ ضمناً تابلوهای هدايت و راهنمای مسیر مسافران در معابر اطراف ايستگاه نیز در حال نصب است تا شهروندان با کمترین زحمت به این امکان حمل و نقلی جدید دسترسی پیدا کنند. مناسب سازی معابر و پياده‌راه‌های مجاور ورودی دوم برای افراد كم توان جسمی و حركتی از ديگر اقداماتی است كه شهرداری منطقه ۲ به آن مبادرت خواهد ورزيد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط