1402/11/28-14:37
حق لطفی:

فاز نخست پروژه خیالستان زندگی در شرف اتمام می باشد

فاز نخست پروژه خیالستان زندگی در شرف اتمام می باشد

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام در شرف اتمام بودن فاز نخست پروژه خیالستان زندگی، از پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام در شرف اتمام بودن فاز نخست پروژه خیالستان زندگی، از پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه در محدوده منطقه ۸ خبر داد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه ۱۰۸ تیر به همراه ورق های عرشه در فاز نخست پروژه خیالستان زندگی در محدوده منطقه ۸ در بزرگراه امام‌ علی(ع) نصب شده است، عایقکاری دیوار کوله ها و قلوه ریزی پشت دیوارها در حال انجام می باشد و آرماتوربندی و بتن ریزی بخش کوچکی از عرشه باقی مانده است.

"حق لطفی" ادامه داد: طراحی فاز دوم این پروژه توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با تعیین نوع کاربری و شیوه محوطه سازی در کوتاه ترین زمان در حال انجام می باشد تا این عرصه عمومی هر چه سریعتر در اختیار شهروندان تهرانی قرار گیرد.

گفتنی است فاز نخست پروژه احداث خیالستان زندگی که شامل بخش سازه‌ای طرح است، محدوده‌ای به طول ۱۳۲ متر و عرض ۵۰ متر را در بر می‌گیرد و ۶۵۰۰ مترمربع دسترسی به عرصه عمومی ایجاد می کند. این پروژه به منظور پیوند پهنه‌های شرقی و غربی بزرگراه امام‌ علی(ع) و با هدف امکان توسعه زیرساخت های تفریحی و خدماتی اجرا می‌شود و تأثیر بسزایی در رشد سرانه‌ فضاهای فرهنگی، خدماتی و ورزشی خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط