1402/11/29-22:42
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد؛

اتمام عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی برادران شهید سجادی در منطقه ۱۵

اتمام عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی برادران شهید سجادی در منطقه ۱۵

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه ای که با موضوع بررسی پروژه های مسکن در منطقه ۱۵ برگزار شد از تکمیل عملیات اجرایی احداث پارکینگ طبقاتی در محله مینابی به ظرفیت ۴۳۳ واحد خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه ۱۵ و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد، موضوعات مربوط به پروژه های قرارگاه مسکن در منطقه ۱۵ مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه قرارگاه مسکن منطقه ۱۵ با هدف بررسی پروژه های موجود ذیل قرارگاه تامین مسکن منطقه تشکیل و در ارتباط با هر پروژه، پیگیری روند صدور پروانه، روند اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ و نیز چالش ها و مسائل مرتبط با هر پروژه مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت.

بهره برداری از مجموعه ورزشی مهر خاوران به مساحت ۸۳۰ مترمربع، افتتاح پارکینگ طبقاتی برادران شهید سجادی، تعویض زمین چمن ورزشگاه شهید عزیزی و طراحی معماری مجموعه درمانی محله اتابک به عنوان برنامه های پیش رو از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به موضوع پارکینگ در محدوده هایی که امکان تأمین پارکینگ در آنها وجود ندارد، از اتمام عملیات اجرایی احداث پارکینگ طبقاتی برادران شهید سجادی واقع در محله مینابی به ظرفیت ۴۳۳ واحد و بهره برداری از این مجموعه در روزهای آتی خبر داد.

در این جلسه مقرر شد، پیگیری اخذ صدور پروانه پروژه های قرارگاه مسکن از سوی معاونت شهرسازی منطقه انجام شود و سازمان نوسازی جهت اخذ تاییدیه برخی از پروژه ها از سوی منطقه اقدام و سپس برای تصویب به کارگروه کمیسیون ماده ۵ ارسال نماید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط