1402/12/01-22:48
با آغاز دومین دور پایش محلات؛

۴۴ پروژه در محلات حکمت و چیذر اجرایی شد

۴۴ پروژه در محلات حکمت و چیذر اجرایی شد

دومین دور پایش محلات شمال تهران با هدف بررسی وضعیت اجرای مصوبات تعیین شده در دور اول بازدیدها، از ناحیه ۸ آغاز و ۴۴ پروژه اجرایی در محلات حکمت و چیذر رصد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: در دور اول پایش ها که با حضور معتمدین، نخبگان و افراد تاثیر گذار محلی انجام شد در محله چیذر ۱۹ و در محله حکمت ۲۵ مصوبه تصویب و جهت اجرا به معاونت ها و شهرداران نواحی ابلاغ شد.

او افزود: با آغاز دور دوم پایش، وضعیت اجرای این پروژه ها رصد و مشخص شد بیش از ۸۰ درصد مصوبات انجام شده و پروژه ها به اتمام رسیده است.

صباغ مهمترین کار نواحی را خدمات شهری، نگهداشت و بحث درآمدی دانست و گفت: نگهداشت در همه حوزه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی باید در اولویت قرار گیرد و موضوع مهم دیگر بحث درآمدی است که حوزه شهرسازی، درآمد و رسیدگی به تخلفات باید اهتمام ویژه روی آن داشته باشند.

گفتنی است از پروژه های اجرایی در دو محله چیذر و حکمت می توان به ۲ هزار و ۲۰۰ مترطول احداث نهر و جدول، یک هزار و ۱۰۰ مترمربع پیاده روسازی، ساماندهی فضا و محوطه بازی در بوستان های طلیعه و صبا، توسعه و تجهیز سرای محلات چیذر و حکمت، اجرای ۳۰۰ متر دیوارکشی اطراف اسکان کارگری،اجرای ۸ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت بصورت مکانیزه و دستی در سطح ناحیه، نصب ۲۵۰ متر نرده حفاظ در ارتفاع زیرگذر قیطریه، اصلاح گذر و روان سازی ترافیکی درخیابان سلیمانی، بازسازی راه بندهای بلوار اندرزگو، ساماندهی ۱۰۰ متر شبکه آبهای سطحی در خیابان های کریمی و عباسی، جابجایی تیرهای برق درمعابر به جهت ایمن سازی، بازسازی سرویس بهداشتی در بلوار صبا- تقاطع فاطمیه نام برد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط