1402/12/10-14:03

فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی در باغ فردوس توسعه می یابد

فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی در باغ فردوس توسعه می یابد

احداث سرای محله باغ فردوس به درخواست ساکنان محلی با هدف توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی، در بوستان قلمستان در حال اجراست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه یک با اعلام خبر فوق افزود: محله باغ فردوس یکی از محلات ۲۷ گانه منطقه یک و تنها محله‌ای بود که ساختمان مناسبی برای فعالیت های سرا نداشت و شهروندان و ساکنان این محله از مدیریت شهری منطقه درخواست احداث مکانی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، آموزش، ورزشی و... را در محله داشتند.

افشاری افزود: با اولویت دهی به درخواست های شهروندان برای تعیین پروژه های احداثی، بررسی‌های لازم انجام شد و ساختمان قدیمی در بوستان قلمستان تخریب و احداث این سرا به مساحت یک هزار و ۵۵۰ مترمربع در ۵ طبقه دارای کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، کلاس و کارگاه‌های آموزشی و کارگاه‌های مدیریت بحران است که با توجه به بازدید میدانی شهردار منطقه و مصوبات کمیته فنی  اتمام بتن ریزی سقف اول به مساحت ۳۰۰ مترمربع تکمیل شده است.

افشاری گفت : این عملیات حداکثر طی ۲ سال آینده به اتمام خواهد رسید و با احداث این مکان تمامی محلات شمال تهران دارای ساختمان سرای محله می شوند و فضاهای فرهنگی محلی افزایش و ساکنان می‌توانند از این مجموعه در مجاورت محل زندگی‌شان بهره‌مند شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط