1402/12/12-12:20
پیرو درخواست شهروندان در میز خدمت کلیسای تارگمانچاتس؛

مدرسه شانت در محله مجیدیه تجهیز و بازسازی شد

مدرسه شانت در محله مجیدیه تجهیز و بازسازی شد

شهردار منطقه ۸ از احداث آسانسور در مدرسه شانت در محله مجیدیه و بازسازی ساختمان مدرسه پیرو درخواست شهروندان جامعه ارامنه در میز خدمت شهردار تهران در کلیسای تارگمانچاتس خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با بیان اینکه این درخواست پیرو حضور شهردار محترم تهران و برپایی میز خدمت ویژه شهروندان ارامنه منطقه ۸، مطرح شده بود اظهار کرد: یکی از درخواست‌های مطرح شده در این دیدار احداث آسانسور و بازسازی ساختمان مدرسه شانت در محله مجیدیه بود که با دستور شهردار محترم در دیدار با شهروندان ارامنه، اقدامات لازم توسط شهرداری منطقه ۸ برای احداث آسانسور و بازسازی و بهسازی ساختمان این مدرسه در دستورکار منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۸ در تشریح اقدامات انجام شده در مدرسه شانت افزود: در این راستا عملیات جانمایی نصب آسانسور، تخریب، تهیه و احداث و نصب آسانسور چهار توقفه به عنوان مهم‌ترین درخواست متولیان مدرسه توسط معاونت‌های مربوطه پیگیری و انجام شد.

وی ادامه داد: در قدم بعدی طی بازدیدهایی که از ساختمان مدرسه به عمل آمد، اقدامات لازم در خصوص ترمیم ایزوگام پشت بام ساختمان، تخریب و نوسازی فضاهای اداری و آموزشی و رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوارها با فوریت در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

براساس این گزارش منطقه ۸ پایتخت جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از جامعه ارامنه را در خود دارد و در سال جاری اقدامات بازسازی و بهسازی اماکن مذهبی و آموزشی مختص این عزیزان را در دستورکار خود قرار داده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط