1402/12/13-16:54
خبر خوش شهردار منطقه ۱۵ به شهروندان باب الرضای پایتخت

از نوسازی ۷۰ پلاک جدید در محدوده بافت فرسوده تا افتتاح پارکینگ مینابی

از نوسازی ۷۰ پلاک جدید در محدوده بافت فرسوده تا افتتاح پارکینگ مینابی

شهردار منطقه ۱۵ درجلسه قرارگاه جهادی مسکن که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، از نوسازی ۷۰ پلاک جدید در محدوده بافت فرسوده نواحی یک و دو و نیز افتتاح پارکینگ مینابی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه از اعلام ۲ خبر خوش برای شهروندان منطقه ۱۵ تهران خبر داد و گفت: علاوه بر اجرای پروژه نوسازی ۷۷ پلاک بافت فرسوده که چندماه پیش در محله های اتابک و مینابی آغاز شده است با حمایت های سازمان نوسازی شهر تهران پروژه نوسازی ۷۰ پلاک دیگر تا پایان سال آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه همچنین از مراحل پایانی ساخت پارکینگ طبقاتی محله مینابی خبر داد و گفت: با تایید مصوبه سازمان آتش نشانی شهرداری تهران این پروژه نیز به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شیری همچنین  ضمن اشاره به نرخ بالای رشد پلاک‌های تجمیعی منطقه ۱۵، در میان مناطق ۲۲گانه افزود: در این پروژه ها نیز شهرداری منطقه با ارائه بسته‌های تشویقی روند صدور پروانه ساخت را تسهیل کرده است و امیدوارم با اجرای این طرح، روند نوسازی بافت فرسوده در منطقه تسریع یابد و مردم از خیرات و برکات آن بهره مند شوند تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی ساکنان باشیم.

تامین زیرساخت های خدماتی در محدوده بافت فرسوده منطقه ۱۵

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران  نیز در این جلسه گفت: منطقه ۱۵، شهر تهران یکی از محدوده‌های مهم هدف بازآفرینی سازمان نوسازی شهر تهران است که ما موضوع بازآفرینی، را در این محدوده با همراهی قابل توجه شهردار منطقه در ابعاد مختلف پیش می‌بریم و نوسازی، ساخت مسکن و تامین خدمات را اجرا خواهیم کرد.

او در خصوص مباحث درمانی، گفت: خوشبختانه نقشه‌های آن تهیه شده و تا پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود همچنین بازگشایی چندین معبر که جز تعهدات ما بود آنها نیز در کنار همه این خدمات، انجام خواهد شد.

هدایت با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ در بحث صدور پروانه هم سال گذشته و هم سال جاری، جز مناطق اول بوده است، بیان کرد: در حال حاضر منطقه ۱۵، در قرارگاه جهادی مسکن و هم ساخت مسکن در بافت در موضوع نوسازی با بیشترین آمار صدور پروانه، رتبه اول است. تلاش ما این است که در کنار ساخت و نوسازی مسکن‌ها، خدمات این محدوده را تامین کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط