1402/12/13-22:40

اجرای عملیات رنگ آمیزی ۸هزار ۵۰۰ مبلمان پارکی منطقه ۱۹ در آستانه رسیدن فصل بهار

اجرای عملیات رنگ آمیزی ۸هزار ۵۰۰ مبلمان پارکی منطقه ۱۹ در آستانه رسیدن فصل بهار

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در تداوم طرح استقبال از بهار عملیات رنگ آمیزی ۸هزار ۵۰۰ مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان منطقه در راستای بهسازی و نوسازی این تجهیزات در آستانه سال نو آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه در همین راستا بهسازی و رنگ آمیزی صندلی های بوستان ها،ست های ورزشی، وسایل بازی و... در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در واقع این اقدامات در حفظ و زیبایی سیمای شهری، ایجاد تاثیر مثبت و تقویت روحیه نشاط و شادابی در شهروندان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: رنگ آمیزی مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان نواحی پنجگانه در قالب ۳هزار و ۸۵۶ پایه چراغ کوتاه، بلند و وینچ به رنگ سفید و آبی، هزار و ۵۳ عدد وسایل بدنسازی، سه هزار نیمکت، سطل زباله و... در حال انجام است.

ضمن اینکه فضا های مسقف بوستان ها شامل محل استراحت کارگران و اتاق های نگهبانی نیز رنگ آمیزی و مرمت و رفع نواقص وسایل بازی و سطل های زباله مرتفع خواهد شد.

به گفته این مسئول با رنگ آمیزی مبلمان شهری بوستان ها، عملیات آماده سازی بستر خاک برای کاشت گل های فصلی و انواع گونه های گیاهی در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط