1402/12/20-21:59

رنگ آمیزی ۳۰ هزار متر از جداول معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۹ در طرح استقبال از بهار

رنگ آمیزی ۳۰ هزار متر از جداول معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۹ در طرح استقبال از بهار

در راستای زیباسازی معابر منطقه ۱۹، طرح رنگ آمیزی جداول معابر اصلی و فرعی به طول ۳۰ هزار متر توسط اداره زیباسازی در حال انجام است و تا پایان اسفند ماه تداوم خواهد داشت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: از آنجایی که رنگ آمیزی جداول می تواند در افزایش دید رانندگان، نظم بخشی در نقاط مختلف ترافیکی و همچنین زیبا سازی بصری معابر موثر باشد، لذا رنگ آمیزی جداول محور ویژه از بلوار شکوفه تا میدان حیدر بابا به طول ۱۶ هزار متر در حال انجام است.

به گفته این مسئول در راستای ایجاد آراستگی بصری و رسیدگی به چهره ظاهری بلوارها و معابر کار رنگ آمیزی جداول در طول مسیرهای اصلی به رنگ سفید و فیروزه ای به صورت دو طرفه انجام می شود.

اخگر پور بیان کرد: با توجه به شرایط جوی مختلف و تاثیر آن بر رنگ و سیمای جداول، رنگ آمیزی، بلوار های شقایق به طول ۱۰ هزار متر و میلاد ۳ هزار متر در طرح استقبال از بهار در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شهرداری منطقه در ادامه یاد آور شد: امحاء دیوار نویسی های غیرمجاز و تبلیغات با مواد پوشاننده به طور ویژه در معابر بزرگراهی و اصلی به منظور ارتقای سیما و منظر شهری انجام خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط