1402/12/21-14:10

ایستگاه اتوبوس همزمان با استقبال از بهار در منطقه ۱۹ نونوار می شوند

 ایستگاه اتوبوس همزمان با استقبال از بهار در منطقه ۱۹ نونوار می شوند

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از بهسازی و نوسازی ۸۲ ایستگاه‌ اتوبوس این منطقه برای ارائه خدمت به شهروندان همزمان با استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور افزود: در همین راستا و با توجه به الزامات پدافند غیر عامل و برای جلو گیری از قطعات پرتاب شونده در حین حوادث انفجاری به جای شیشه سکوریت در ایستگاه ها از ورق های فلزی پانچی و کرکره ای دربدنه اصلی و در محل نصب نقشه راهنما بوسیله ورق فلکسی استفاده شده است تا علاوه بر ارتقاء ایمنی از آسیب ها و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بهسازی و مرمت صندلی ها، رنگ آمیزی ایستگاه ها، نصب نقشه های راهنمای مسیر خطوط و ساعت زمان رسیدن اتوبوس ها همچنین، ترمیم و تعویض سقف ایستگاه‌های آسیب دیده و سهولت دسترسی معلولین به ایستگاه و بلعکس با نصب ورق فلزی در حال انجام است.

اخگر پور گفت: در طرح بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی، تعمیر و تعویض لامپ های روشنایی ایستگاه و نصب فتوسل به منظورکنترل خودکار و کاهش مصرف انرژی نیز مورد توجه قراردارد.

این مسئول تصریح کرد: بهسازی زیرساخت‌های ایستگاه‌های اتوبوس برای استفاده آسان افراد کم‌توان موضوع بسیار مهمی است و در قالب این طرح سیما و شرایط اقلیمی ایستگاه‌های اتوبوس ارتقا پیدا می‌کند که در مجموع موجب تکریم شهروندان خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط