1402/12/21-16:24

کاشت درخت به پاسداشت شهدا و نفس های تازه شهر منطقه ۵

کاشت درخت به پاسداشت شهدا و نفس های تازه شهر منطقه ۵

غرس بیش از ۱۴۰۰۰ اصله درخت مثمر در منطقه ۵ توسط شهروندان به یادبود شهدا و فرزندان تازه متولد شده منطقه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته ملی منابع طبیعی و روز درختکاری، در سطح محدوده نواحی ۷ گانه و در بیش از ۱۷۰ بوستان سطح منطقه، تعداد ۱۴۰۰۰ اصله درخت مثمر و غیرمثمر را غرس شد که به تعداد شهدای بزرگوار منطقه ۵ در هر ناحیه صورت گرفت.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: در این خصوص نواحی با کمک خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، فرماندهان انتظامی و سپاه، روحانیون مساجد و نخبگان و مدیران محلات اسلامی در محدوده خود، به کاشت این درختان اقدام کردند.

گودرزی با اشاره به اهمیت موضوع درختکاری و ترویج فرهنگ کاشت درخت بر اساس سیره معصومین علیهم السلام و مشی عملی مقام معظم رهبری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و در روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در کنار خانواده معظم شهدا، روحانیون، نخبگان، مدیران منطقه ای و انتظامی و نظامی، دانش آموزان و دیگر مهمانان با حضور در بوستان الهام تعداد ۱۱۰ اصله درخت مثمر نیز کاشته شد تا یاد این عزیزان همواره باقی بماند.

او افزود: در این برنامه مادرانی که خداوند به تازگی فرزند به ایشان اعطا کرده نیز در این بوستان حاضر شدند و در قالب طرح نفس های تازه شهر و به احترام محیط زیست، به نام فرزندان خود درخت غرس کردند.

لازم به توضیح است که این برنامه با همت معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی، ناحیه ۴ و ۷ و روابط عمومی منطقه برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط