1402/12/25-12:54

افتتاح ۳ ايستگاه و ۲ ورودی جديد در خط ۶ مترو تهران در آخرين هفته سال ۱۴۰۲

افتتاح ۳ ايستگاه و ۲ ورودی جديد در خط ۶ مترو تهران در آخرين هفته سال ۱۴۰۲

روز شنبه ۲۶ اسفندماه سال جاری، ۳ ايستگاه و ۲ ورودی جديد در خط ۶ مترو تهران افتتاح خواهد شد؛ به اين ترتيب جمع ايستگاه‌های بهره برداری شده در اين خط به عدد ۲۳ می رسد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل شركت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مهندس "محسن هرمزی" مديرعامل شركت مترو تهران در مورد افتتاحيه‌های روز شنبه هفته آينده گفت: از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ که ۴ ایستگاه میدان شهداي هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر(عج)، بوستان لاله و کارگر در خط ۶ به بهره‌برداری رسید، تا اسفند ماه ۱۴۰۲ که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، تعداد ۱۰ ایستگاه در این خط افتتاح شده که آمار قابل تاملی به شمار می‌آید. اين در حالی است كه مهر ماه امسال نیز ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی(کوهسار) در اختیار مردم قرار گرفت. با بهره‌برداری از این ۱۰ ایستگاه در مدت زمان یک سال اخیر، تعداد ایستگاه‌های تکمیل شده خط ۶ به عدد ۲۳ ایستگاه می‌رسد تا بتوان امیدوار بود پرونده کل ایستگاههای خط مذکور(غیر از بخش توسعه جنوبی) در سال ۱۴۰۳ بسته شود.

گفتنی است ایستگاه بهار شیراز در بخش میانی خط ۶ و دو ایستگاه دیگر در قطعه شمالی این خط واقع شده‌اند؛ با بهره‌برداری از ایستگاههای آیت ا... کاشانی و شهدای کن، در واقع تمام ایستگاههای نیمه شمالی خط ۶ تکمیل شده و مسیری پیوسته در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

همچنين همزمان با آغاز بهره برداری از ۳ ايستگاه فوق الاشاره، ورودی های دوم ايستگاه‌های شهرزيبا و شهران در همين خط نيز افتتاح خواهند شد تا پرونده افتتاحيه های سال ۱۴۰۲ شركت مترو تهران بسته شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط