1403/01/08-19:04
طی ۴ مرحله عملیات در ایام تعطیلات محقق شد؛

۱۵۰۰ مترمربع اضافه طبقات ساختمان های منطقه ۱۹ حذف و رفع خلاف شد

۱۵۰۰ مترمربع اضافه طبقات ساختمان های منطقه ۱۹ حذف و رفع خلاف شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای عملیات رفع خلاف طی ۴ مرحله در ایام تعطیلات نوروز و کاهش بیش از ۱۵۰۰ مترمربع طبقات مازاد از ساختمان های در حال احداث ناحیه سه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات کنترل ساخت و سازها در ناحیه سه بیش از پیش تداوم دارد افزود: به منظور استمرار اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه سه،تذکرات، اخطارهای شفاهی وکتبی به سازندگان ابلاغ و بنرهای اطلاع رسانی در این خصوص در محدوده ساخت و ساز ها اکران شد.

وی درخصوص کاهش طبقات مازاد به باز کردن سقف طبقه چهارم به مساحت ۲۳۸ مترمربع، باز کردن لفاف و جلوگیری از اجرای سقف ۲ ملک ۲۰۰ متری، جلوگیری از آماده سازی سقف برای بتن ریزی در دو طبقه به متراژ ۸۰۰ مترمربع، جلوگیری از احداث طبقه مازاد به مساحت ۷۰ مترمربع و جمع آوری ابزار درخیابان میرزایی شمالی کوچه های میخک و گیتی اشاره کرد.

ضمن اینکه در شهرک احمدیه خیابان موزاییک سازی نسبت به جمع آوری ابزار و جلوگیری از احداث طبقه مازاد به مساحت ۲۰۰ مترمربع اقدام شد.

اخگر پور ادامه داد: شهرداری با مالکان بناهایی که به قانون تمکین نمی‌کنند برخورد قاطعی دارد که در همین راستا طی ۴ عملیات در بزرگراه آیت الله سعیدی خیایان سهیل شمالی، خیابان غفوری (همکار ماشین) سد معبر مصالح ساختمانی جمع آوری، ۳ عدد کرکره در شهرک سید احمد خمینی کوچه لطفی و ۳ مورد دیوار کشی به متراژ ۳۶ متر رفع خلاف و ابزار جمع آوری شد.

به گفته این مسئول جمع آوری ۱۰ شاخه تیر آهن، جلوگیری از وقوع تخلف و آزاد سازی معبردر اسماعیل آباد، رفع خلاف دور چینی یک طبقه به مساحت ۱۵۰ مترمربع در خیابان بهشتی کوچه صاحب الزمان، جمع آوری ۵ کامیون مصالح و ماسه در خیابان های گلها و شقایق و رفع خلاف ۴۰ متر تجاری در نعمت آباد میدان ثارالله انجام شد.

براساس این گزارش طی ۴ مرحله عملیات رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر مدیران شهری، ۳۰ نفر از نیروهای شهربان و یگان حفاظت به همراه دو دستگاه لودر حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط