1403/01/09-01:14

پروژه عمرانی بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در منطقه ۷ ادامه دارد

پروژه عمرانی بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در منطقه ۷ ادامه دارد

شهردار منطقه ۷ از اجرای اقدامات پایانی و تکمیلی بهسازی معابر پیاده رو و ساماندهی میدان شهید قندی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان گفت: بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در ضلع شمالی و آبنمای آن در بهمن ماه سال گذشته تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: بهسازی معابر واقع در ضلع جنوبی میدان ؛ در مقابل مرکز خرید اندیشه و ساختمان شهرداری منطقه در دست اقدام است و در نظر داریم عملیات احداث فضای سبز، جدول لبه های سواره رو میدان و جدول گذاری ها درنیمه اول فروردین ماه تکمیل و کفپوش بتنی سطح پیاده رو تا پایان فروردین ماه به اتمام برسد.

شهردار منطقه هفت خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ویژه که در این طرح اجرا خواهد شد کاشت درخت چنار در خیابان شهید قندی حدفاصل خیابان های شریعتی و سهروردی خواهد بود تا از این طریق فضای سبز مطلوب و دلپذیری برای عابران پیاده ایجاد شود.

گفتنی است در ادامه بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی اقداماتی از قبیل اجرای کفپوش بتنی در پیاده رو، اجرای نهر و جدول، آرامسازی شامل اجرای کف پوش ۱۰ در ۲۰ در قسمت سواره رو، اصلاح هندسی اضافه شدن عرض پیاده رو به همراه اصلاح کد ارتفاعی و مناسب سازی معبر؛ بهبود و ارتقای فضای سبز به همراه المانهای ثابت از قبیل نیمکت، روشنایی محیطی و... اجرا می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط