1403/01/20-16:32
در راستای اجرای طرح جمع‌آوری آسیب‌های اجتماعی در حال انجام است؛

جمع‌آوری عوامل و دپوهای غیرمجاز در سطح منطقه ۸

جمع‌آوری عوامل و دپوهای غیرمجاز در سطح منطقه ۸

پیرو طرح ساماندهی و جمع‌آوری زباله‌گردان، کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر از سطح معابر پایتخت، طی چندین مرحله شناسایی نقاط تفکیک پسماند غیرمجاز در سطح منطقه۸ و جمع‌آوری عوامل و دپوهای غیرمجاز در این نقاط در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در پی سخنان شهردار تهران در همایش مدیران شهری و لزوم جمع‌آوری آسیب‌های اجتماعی از معابر شهری، مدیریت شهری منطقه طی سه شبانه‌روز گذشته در بخش جمع‌آوری عوامل و دپوهای تفکیک زباله غیر مجاز همزمان با شناسایی نقاط تجمعی و دپوی این زباله‌ها در سطح نواحی سه‌گانه منطقه، به میزان ۳تن دپوی زباله غیرمجاز را جمع‌آوری کردند.

این اقدام که با همراهی نواحی در دو نوبت روز و شب توسط کامیون‌های تعبیه شده صورت می‌گیرد، در سطح منطقه همچنان ادامه دارد.

در این اقدام همچنین علاوه بر جمع آوری انواع پلاستیک، کاغذ، کارتن، پت، بطری و قوطی انواع نوشیدنی، تعداد یک خودرو غیرمجاز جمع‌آوری زباله در ناحیه یک منطقه نیز توقیف شده است.

براساس این گزارش طرح جمع‌آوری آسیب‌های اجتماعی از معابر شهری و پاکسازی سیما و منظر شهری در چند بخش جمع‌آوری و ساماندهی کارتن‌خواب‌ها، معتادین، کودکان کار و... در منطقه ۸ به عنوان منطقه پیشرو در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط