1403/01/22-17:47
در جلسه شورای معاونین و مدیران مطرح شد؛

منطقه ۵ باید منطقه الگو در مدیریت شهری باشد

منطقه ۵ باید منطقه الگو در مدیریت شهری باشد

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۵ امروز در سالن مدافعان حرم این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داود گودرزی شهردار منطقه ۵ در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: اقدامات خوب و به ثمر نشستن ایده های خوب نیازمند برنامه ریزی است و برای اینکه بتوانیم به اهداف خود برسیم باید برنامه دقیق داشته باشم و چه بهتر که برنامه ای عملیاتی و دقیق باشد.

او با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیق باید از همه ظرفیت ها برای خدمت به شهر و شهروندان استفاده کنیم تاکید کرد: چنانچه مدیران روحیه جهادی داشته باشند می توانند برنامه های عملیاتی خود را پیاده کرده و منطقه ۵ را به منطقه ای الگو در مدیریت شهری تبدیل کنند.

گودرزی ادامه داد: قصد داریم به صورت هفتگی (احتمالا چهارشنبه ها) از پروژه ها، اقدامات، فضاها و محلات سطح منطقه بازدید کنیم و تمامی فعالیت ها و مشکلات را تحت رصد قرار دهیم و برای حل آنها اقدام کنیم. در این میان نیازمند همراهی و همکاری شهروندان و استفاده از ظرفیت های نخبگان، مساجد، گروه های جهادی، خانواده معظم شهدا و... هم هستیم.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اهمیت ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی که خواسته همه شهروندان است تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا شاهد کودکان کار، معتادین متجاهر،متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی در سطح شهر و منطقه نباشیم. در این میان باید همه دستگاه های مرتبط و ضابطین و متخصصین نیز به کمک بیایند تا با اقدامات صورت گرفته منطقه ای عاری از آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

او در پایان به اهمیت کیان خانواده اشاره کرد و اذعان داشت: خانواده محور همه موضوعات است و جامعه سالم از خانواده ای سالم رشد می کند.زنان هم در جامعه و هم در خانه نقشی مهم ایفا می کنند و با ایجاد نظم کاری می توانند در هر دو زمینه به خوبی عمل کنند.

گفتنی است شهردار منطقه ۵ در این جلسه از برنامه ریزی برای دیدار رودرو با همکاران و پرسنل ستادی و نواحی خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط