1403/01/26-21:52

برگزاری جلسه مشترک مدیریت بحران تهران و اداره کل انتقال خون استان تهران

برگزاری جلسه مشترک مدیریت بحران تهران و اداره کل انتقال خون استان تهران

جلسه مشترک رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیرکل انتقال خون استان تهران با هدف بررسی موضوعات مشترک در خصوص مدیریت بحران و تقویت همکاری این دو سازمان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این جلسه که در اداره کل انتقال خون استان تهران برگزار شد، موضوعات مربوط به چالش‌های انتقال خون استان تهران در مواقع بحرانی و نحوه استفاده از فضاها و اماکن عمومی برای راه‌اندازی ایستگاه‌های دریافت خون، یافتن الگوی مشترک همکاری بین‌سازمانی، استفاده از ظرفیت فضاهای شهری در محدوده‌های پهنه‌بندی پنج‌گانه مدیریت بحران، استفاده از ظرفیت گروه‌های دوام و موضوعات مشترک دیگر بحث و بررسی صورت گرفت.

علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران همچنین در این دیدار بر لزوم توجه به ارزیابی ایمنی سازه‌ای در ساختمان‌ها و مراکز متعلق به انتقال خون و نیز توجه به ارزیابی‌های HSE تاکید کرد و در ادامه به تشریح ساختار مدیریت بحران تهران، نقش استان‌های معین در این ساختار و ظرفیت‌های موجود به منظور افزایش همکاری برای ارتقای توانایی‌های مدیریت بحران و اداره کل انتقال خون تهران پرداخت.

در این جلسه سید منتظر شُبّر مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز به ارائه گزارشی از وضعیت انتقال خون در تهران، میزان دریافت خون و نحوه توزیع مراکز انتقال خون تهران پرداخت و بخشی از چالش‌های موجود در این زمینه را توضیح داد و اظهار امیدواری کرد که بتوان با همکاری مشترک نیازهای کنونی در این عرصه را رفع کرد.

در ادامه این نشست که با حضور تعدادی از معاونان و مدیران هر دو دستگاه برگزار شد، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بخش‌های مختلف اداره کل انتقال خون استان تهران بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط