1403/01/26-22:01
با حضور مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در منطقه ۴؛

اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شمال شرق تهران رصد شد

اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شمال شرق تهران رصد شد

در ادامه نشست های هم‌اندیشی اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۴ امروز نشستی با حضور رحمانی دستیار ویژه شهردار تهران و رئیس مرکز پایش آسیب های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، شهردار منطقه۴، معاونین، شهرداران نواحی و مدیران شهری در راستای پیگیری اقدامات انجام شده در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، فیاض در این نشست بر اجرای کامل دستورالعمل کامل تاکید کرد و گفت: با تقسیم کار مشخص و هماهنگی وظایف دستگاه های اجرایی مرتبط با این طرح میتوان شاهدی شهری فاقد از هرگونه آسیب های اجتماعی باشیم.

وی در ادامه به چگونگی تشکیل گشت های عملیاتی طرح در نواحی اشاره کرد و گفت: می بایست گشت‌های معین با محورهای گشت مشترک شهربان و نواحی، گشت پسماند و گشت آسیب های اجتماعی تشکیل شده و زباله گردهای غیرمجاز و خودروهای آنان توقیف و محل دپوی زباله ها تخریب شود.

فیاض به اطلاع رسانی اجرای این طرح در سطح منطقه تاکید و گفت: با توجه به زحمات و تلاش های مدیریت شهری تهران می بایست شهروندان را از اجرای این طرح مطلع و مشارکت شهروندان در این امر پذیرا شویم.

کمالی زاده در ادامه به اقدامات صورت گرفته این منطقه اشاره کرد و گفت: از ابتدای آغاز طرح(۱۵ فروردین) تا کنون با همکاری یگان ویژه، مرکز خدمات اجتماعی منطقه ۴ و شهرداران نواحی بیش از ۱۷۰ معتاد متجاهر، متکدی و کودک کار جمع آوری و تحویل مراجع شد.

وی افزود: در سال گذشته نیز با همکاری یگان ویژه محدوده بوستان جنگلی شیان و لویزان و با همکاری نیروهای راهور بدنه بزرگراه شهید زین الدین پاکسازی شد.

شهردار منطقه ۴ افزود: منطقه ۴ با تمام توان و نیرو در اجرای مطلوب این طرح تلاش می‌کند و امید است بتوانیم از این فرصت و حمایت شهردار محترم تهران استفاده کرده و منطقه ۴ از هر گونه آسیب اجتماعی و نازیبایی بصری پاکسازی شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط