1403/01/27-12:10

بازدید و پایش وضعیت اجرای طرح نگهداشت شهر در نواحی ششگانه

بازدید و پایش وضعیت اجرای طرح نگهداشت شهر در نواحی ششگانه

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به همراه رضا محمدی مدیرکل پسماند شهرداری تهران، معاون خدمات شهری ومحیط زیست و شهرداران نواحی شش گانه با حضور در معابر و میادین منطقه، شاخص‌های نگهداشت شهر بررسی و مواردی هم به مدیران ذیربط ابلاغ شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت بررسی نگهداشت سطح منطقه، به همراه رضا  محمدی مدیرکل پسماند شهرداری تهران و معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از نواحی شش گانه منطقه بازدید شد.

وی افزود: در این بازدید شاخص‌های نگهداشت منطقه بررسی و مواردی در دستورکار معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه و شهرداران نواحی قرار گرفت.

شهردار منطقه۱۲ گفت: رفت و روب معابر، توسعه فضاهای سبز، انهار، لکه گیری آسفالت، ساماندهی پیاده روها، جداول، پایانه های مسافربری، حصارهای کارگاهی، زیباسازی نمای بصری، مبارزه با جانوران مضر شهری، جمع آوری آبهای سطحی و… از جمله موارد طرح نظارت بر وضعیت نگهداشت شهر است که مبنای ارزیابی عملکرد به شمار می رود و با دقت در دستورکار این منطقه قرار گرفت.

در این بازدید همچنین رضا محمدی مدیرکل پسماند نیز وضعیت نگهداشت و مدیریت پسماند منطقه را مورد پایش قرار داد و عملکرد این منطقه را در حوزه‌های مختلف مدیریت پسماند مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی شهروندان و رفع نقاط آسیب در اجرای طرح نگهداشت شهر افزود: تمام حوزه ها در منطقه ۱۲ موظف هستند تلاش خود را بکار گیرند تا طرح نگهداشت شهر، به نحو مطلوبی اجرا و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط