1403/01/27-16:54
شهردار منطقه یک:

۱۸۸ مورد آسیب اجتماعی در منطقه یک جمع آوری شد

۱۸۸ مورد آسیب اجتماعی در منطقه یک جمع آوری شد

طرح جهادی سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور فعال شهرداران نواحی، نیروهای خدمات شهری مستقر در نواحی و مدیران اجتماعی و مددکاران اجتماعی پایگاه مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در حال اجرا است و تا کنون بیش از ۱۸۸ مورد از سطح منطقه یک جمع آوری شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: عزم جدی و همه جانبه در راستای جمع آوری و ساماندهی کلونی های آسیب های اجتماعی از ۱۴ فروردین ماه آغاز شده است و منطقه یک با بسیج نیروها توانست تا کنون ۱۸۸ مورد جمع آوری شامل ۴۵ متکدی، ۸۲ معتادمتجاهر، ۲۸ کودک کار و ۳۳ کارتن خواب و بی خانمان و محموله پسماند خشک ۳۴۲ زباله گرد را جمع آوری کند.

او افزود: در حال حاضر شش اکیپ فعال شامل ۴ گشت خودرویی و دو گشت موتوری در حال بازدید مستمر در محلات است و از شهروندان نیز خواسته شده در صورت مشاهده محل دپوی زباله گردها و دیگر افراد آسیب دیده موارد را با سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند و شهرداری را در اجرای این طرح یاری نمایند.

صباغ گفت: موارد جمع آوری شده به سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ارجاع داده می شود و آنجا بر اساس نوع موضوع جامعه هدف افراد به مراکز مربوطه از جمله بهزیستی، مددسراها، مراکز قضایی و... منتقل می شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط