1403/01/31-20:50

توسعه محله محروم ارم در دستورکار سریع همه بخش های مدیریت شهری قرار گرفت

توسعه محله محروم ارم در دستورکار سریع همه بخش های مدیریت شهری قرار گرفت

اولین برنامه بازدید دوره ای شهردار منطقه ۵ از محلات منطقه با عنوان «۴ شنبه محله ما» از محله ارم آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، عصر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شهردار منطقه ۵ به همراه تعدادی از معاونین، روسای ادارات و شهردار ناحیه ۴ با حضور در محله ارم به بازدید از پروژه های توسعه محلی و مراکز فرهنگی و خدماتی رفته و به بررسی موضوعات مدیریت شهری در مقیاس محلی پرداختند. این بازدید از بوستان الهام آغاز شد. شهردار منطقه ۵ در این بازدید از نزدیک با تعدادی از شهروندان نیز گفتگو نمود و در راستای رفع معضلات و مشکلات بوستان، دستورات لازم را صادر کرد.

گودرزی سپس با حضور در سرای محله ارم ضمن بازدید از سرای محله به سالن اجتماعات سرای محله ارم رفت و در برنامه ملاقات مردمی جمعی از شهروندان و نخبگان محله شرکت نمود. در ابتدای این برنامه شهردار منطقه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ از جمله افتتاح ۶ ایستگاه مترو و ۲ ورودی جدید ایستگاه ارایه نمود و به سرعت انجام پروژه ها در مدیریت شهری جدید اشاره کرد.

در ادامه این برنامه تعدادی از شهروندان مشکلات محله را مطرح نموده و شهردار نیز دستورات لازم را صادر کرد.

در این برنامه گودرزی به مناسبت فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۲ نفر از همکاران شهرداری که خانواده آنها در ارتش خدمت می کردند با اهدای لوح یادبودی قدردانی نمود.

او همچنین با اهدای جوایزی از تیم فوتبال نونهالان و تیم کنگ فو نونهالان دختران محله از ایشان تجلیل کرد.

در ادامه شهردار منطقه ضمن بازدید از میدان میوه و تره بار محله ارم، به حسینیه ثامن الائمه(ع) رفت و اقامه نماز نموده و سپس ادامه ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان در این مکان برگزار شد.

در این برنامه شهروندان درخواست های خود از جمله احداث مسجد و درمانگاه را مطرح و گودرزی دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری را صادر نمود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط