1403/02/03-14:11
با حمایت سازمان آتش نشانی تهران صورت گرفت؛

مجهز شدن شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) به سیستم های آتش نشانی

مجهز شدن شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) به سیستم های آتش نشانی

شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) واقع در خیابان بهمنیار با حمایت های سازمان آتش نشانی تهران به سیستم های آتش نشانی مجهز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ به همراه معاونان و مدیران این سازمان در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) حضور یافتند و با همراهی سرکار خانم دکتر نجفی مدیریت این مجموعه، ساختمان اصلی، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی نصب شده در قسمت های مختلف و محوطه شیرخوارگاه را مورد بازدید قرار دادند.

قدرت اله محمدی طی این بازدید، ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان آتش نشانی جهت هرگونه خدمت رسانی و ارائه امور ایمنی به شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) و مجموعه های مشابه تصریح کرد: این گونه کارهای نیک، بشر دوستانه و خیر خواهانه باید سرلوحه و اولویت کارهای همه ما قرار گیرد تا برکت آن در جامعه فراگیر شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید در کنار انجام امور جاری، نسبت به ادای مسئولیت های اجتماعی و انجام کارهای خیرخواهانه اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: از سازنده ها و شرکت های ایمنی و آتش نشانی و سایر افراد که توان مالی دارند جهت مشارکت در این امور دعوت می شود و مطمئنا حامیان مالی ایمن سازی اماکن آسیب پذیر، مورد حمایت معنوی سازمان آتش نشانی تهران قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ ایمن سازی مجموعه شیرخوارگاه حضرت رقیه(س)، با اقدامات خیرخواهانه یکی از شرکت های ارائه دهنده تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و حمایت های سازمان آتش نشانی تهران صورت گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط