1403/02/03-22:32

اجرای طرح «الگوی خدمت» در محور منطقه ۱۶

اجرای طرح «الگوی خدمت» در محور منطقه ۱۶

فرآیند برنامه‌ریزی اجرای طرح الگوی خدمت در ۵ محور منتخب در نواحی ششگانه سطح منطقه ۱۶ آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ سالاری پور شهردار منطقه طرح "الگوی خدمت " را همگام با تحول بیست‌گانه خدمت دانست و افزود: قبل از اجرای طرح الگوی خدمت، محورهای منتخب با رویکرد تحول خدمت رسانی انتخاب شده و با تنظیم نقشه راه، تمامی موارد و معضلات شهری به طور دقیق مورد پایش و بررسی قرار می گیرد.

وی درخصوص طرح الگوی خدمت نیز خاطرنشان کرد: این طرح ها مکمل دیگر طرح های پیشین مدیریت شهری است تا خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان ارائه شود، بر همین اساس طرح "الگوی خدمت" مطرح و بر اساس آن ۵ محور معرفی شد.

سالاری پور با اشاره به محورهای منطقه ۱۶ تصریح کرد: خیابان ۲۰ متری جوادیه، خیابان شهید بابایی، خیابان فدائیان اسلام، خیابان خزانه بخارایی و خیابان شهید رجایی حدفاصل شوش تا آزادگان در طرح الگوی خدمت قرار گرفتند.

اقدامات اجرایی در این طرح شامل آسفالت معابر، احداث، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر، بوستان ها، مخازن، المان های ترافیکی، مجموعه های ورزشی، پیاده سازی و اصلاح و ایمن سازی معابر نقاط حادثه خیز است تا با ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام های موثر رضایت شهروندی و رفاه شهروندان را فراهم نماییم.

گفتنی است؛ شهرداران نواحی شش گانه منطقه ۱۶ در راستای اجرای طرح "الگوی خدمت"، با بازدیدهای میدانی مستمر در حال احصای مشکلات و جلب رضایت شهروندان هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط