1403/02/13-19:48
طی یکسال اخیر؛

۶هزار کودک منطقه ۱۹ در قالب ۳۰ برنامه نمایشی با موضوع مصرف بهینه آب آشنا شدند

۶هزار کودک منطقه ۱۹ در قالب ۳۰ برنامه نمایشی با موضوع مصرف بهینه آب آشنا شدند

با توجه به بحران مربوط به آب و ضرورت مصرف بهینه آن، اداره سلامت منطقه ۱۹ با مشارکت شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران شهرری اقدام به برگزاری برنامه نمایشی در بوستان‌ها، مدارس، سرای محلات و... می کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میرمحمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: خوشبختانه با اجرای این برنامه‌ها واکنش های مثبتی از سوی کودکان انجام شد و انتظار می‌رود کودکان به عنوان پیام آوران آموزش در بین خانواده‌های خود، کاهش مصرف آب را اطلاع رسانی و ترویج دهند.

مطهری با اشاره به اینکه موضوع مصرف بهینه آب با زبان کودکانه در قالب نمایش موزیکال، اهدای اقلام تبلیغاتی و برگزاری مسابقه با مشارکت شرکت آب وفاضلاب منطقه ۶ تهران شهرری انجام می شود، افزود: در این برنامه های نمایشی در خصوص راهکارهای حفاظت از محیط زیست،کاهش مصرف آب، توجه به حفاظت و پاکیزگی منابع آبی از جمله رودخانه ها، دریاچه و دریاها در مسافرت و مقاصد گردشگری و... به کودکان آموزش داده می شود.

به گفته این مسئول، از سال گذشته تاکنون شرکت آب وفاضلاب منطقه ۶ تهران شهرری ۳۰ برنامه آموزشی مصرف بهینه آب را برای ۶ هزار کودک در این منطقه اجرا کرده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط