1403/02/19-08:18

تقدیر شهردار منطقه ۸ از کادر آموزشی مدرسه اوتیسم بشارت

تقدیر شهردار منطقه ۸ از کادر آموزشی مدرسه اوتیسم بشارت

همزمان با گرامیداشت هفته معلم، فاطمه تنهایی شهردار منطقه هشت شهر تهران با حضور در مدرسه استثنایی بشارت در محله تهرانپارس از معلمان و پرسنل این مدرسه تجلیل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با تبریک گرامیداشت روز معلم از معلمان و کادر آموزشی مدرسه پسرانه اوتیسم بشارت قدردانی کرد و زحمات و تلاش‌های این عزیزان را دارای اجری مضاعف دانست.

در این دیدار شهردار منطقه دغدغه‌های مدیریت و کادر آموزشی این مدرسه را شنید و براساس اختیارات مدیریت شهری منطقه، دستوراتی را برای بهسازی و تجهیز محیط آموزشی این منطقه صادر کرد.

براساس این گزارش مدرسه پسرانه استثنایی اوتیسم بشارت در محله تهرانپارس در ناحیه یک این منطقه واقع شده که روزانه پذیرای ۸۰ نفر از کودکان و نوجوانان دارای بیماری اوتیسم بوده و خدمات آموزشی ویژه این افراد از جمله کاردرمانی و گفتاردرمانی در این مدرسه توسط کادر آموزشی متخصص ارائه می‌گردد.

گفتنی‌ا‌ست؛ این مدرسه تنها مدرسه استثنایی اوتیسم در سطح منطقه هشت است و شهرداری منطقه در این دوره از مدیریت شهری اقدام به ارائه خدمات عمرانی، بهسازی و تجهیز آن نموده و امسال نیز ارائه خدمات به این مدرسه به صورت ویژه در دستور کار اداره آموزش‌های شهروندی منطقه قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط