1400/07/03-16:42
با حضور شهردار تهران انجام شد؛

افتتاح دومین سایت خودرویی واکسیناسیون در منطقه۱۹

افتتاح دومین سایت خودرویی واکسیناسیون در منطقه۱۹

دومین سایت واکسیناسیون خودرویی منطقه ۱۹ در مرکز خرید و فروش خودرو پونه واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولان ارشد شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در  این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران، امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، آیت الله موسوی هشترودی از علمای برجسته منطقه، اعضای هیئت رئیسه شورایاری و جمعی از مدیران شهرداری و معاونین منطقه حضور یافتند و از خدمات و بخش های مختلف این سایت، در نخستین روز آغاز فعالیت آن بازدید کردند.

سایت واکسیناسیون آیت الله سعیدی به عنوان دومین سایت خودرویی منطقه ۱۹ با اختصاص محدوده ای در انتهای سایت مرکز خرید و فروش خودرو پونه برای سهولت خدمات رسانی به واکسیناسیون شهروندان بویژه شهروندان ناحیه سه علیه بیماری کرونا، در داخل خودرو اختصاص یافته است.

این سایت با تجهیز به دو گیت و دو کانتر برای تزریق واکسن، از ظرفیت تزریق ۲۰ هزار دوز واکسن تا ۱۰ مهرماه برخوردار است و پس از آن نیز با توجه به مراجعه روزانه، واکسن مورد نیاز شهروندان تأمین می شود.

در حال حاضر شهروندان ۱۵ سال به بالا می توانند با مراجعه به این سایت از خدمات واکسیناسیون در اسرع وقت بهره مند شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط