1400/07/06-14:22
معاون شهردار منطقه ۴ خبر داد:

مناسب سازی معابر و مدارس شمال شرق تهران در مهر ۱۴۰۰

مناسب سازی معابر و مدارس شمال شرق تهران در مهر ۱۴۰۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از مناسب سازی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی در مهر ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ساماندهی و مناسب سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی در صورت بازشدن احتمالی مدارس انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "مجید رجبی" با اشاره به این خبر افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقای ایمنی هرچه بیشتر دانش آموزان در سطح معابر، طرح استقبال از مهر ۱۴۰۰ با اولویت مدارس و مراکز آموزشی در محله های محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت تا در صورت واکسینه شدن دانش آموزان و بازشدن مدارس همه چیز آماده و مهیا باشد.

او با اشاره به اقدامات این طرح گفت: رفع مزاحمت و آلودگی صنوف مجاور مراكز آموزشي، مبارزه با جانوران مضر شهری، زنده گیری سگ های ولگرد و بلاصاحب در اطراف مدارس و مراکز آموزشی از اقداماتی است که برای امنیت و رفاه حال دانش آموزان در طرح استقبال از مهر از ابتدای شهریور ماه اجرا شد.

رجبی ادامه داد: شستشو و ضدعفونی مدارس، شستشو و پاکسازی نماها، زیباسازی و رنگ آمیزی جداره های مدارس و المان های شهری، رفع نواقص و مرمت آبخوری ها، رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی ها، نگهداری و جایگزینی مخازن، پیرایش شهر و حذف زوائد فیزیکی و بصری و نقاشی دیواری نمای مدارس و مراکز آموزشی از اقدامات دیگر طرح استقبال از مهر ۱۴۰۰ است.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان از تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس های مدارس  خبر داد و گفت: در صورت بازشدن مدارس توزیع کیسه های زیست تجزیه پذیر پسماند خشک و تحویل مخازن مخصوص جداسازی پسماند به مدارس در مراکز آموزشی  انجام خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط