1400/07/06-14:33

طرح ساماندهی و مرمت تابلوهای ترافیکی منطقه ۱۳

طرح ساماندهی و مرمت تابلوهای ترافیکی منطقه ۱۳

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ از طرح ساماندهی و مرمت بیش از یک هزار و ۱۶۸ تابلوی ترافیکی در محدوده شهرداری منطقه همزمان با شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: ترسیم ۲۵هزار متر طول خط کشی محوری در بزرگراه شهید یاسینی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، سید رضا تربت جو، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در جلب رضایتمندی شهروندان و ارتقای ایمنی معابر و بزرگراه ها گفت: با توجه به آسیب رسیدن به تابلوهای شهری بر اثر مواد محترقه و حوادث ناشی از برخورد خودروها، طرح مرمت و بازسازی تابلوهای ترافیکی در شش ماهه اول سال جاری اجرایی شد.

به گفته او در این طرح بیش از ۳۵۰ مورد علایم ترافیکی و اخطاری، ۲۳۵ تابلوهای اسامی، حدود ۵۲۰ تابلوی انتظامی و حدود ۶۳ عدد تابلوهای اماکن مرمت و بازسازی شده است.

معاون شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: تعدادی تابلو جدید نیز دربرخی از معابر فاقد تابلو با هدف جهت‌یابی و مسیریابی شهروندان نصب شد.

تربت جو، همچنین به اجرای خط کشی محوری بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و افزود: این عملیات در راستای نگهداشت بهینه معابر بزرگراهی به طول ۲۵هزار متر در مسیر غرب به شرق پل دوازده فروردین تا ورودی ده سرخه حصار اجرایی شد.

او اضافه کرد: خط کشی‌های معابر و بزرگراه ها، اهمیت به سزایی در تعیین سهم عبور و انضباط بخشی ترافیک دارند و در واقع زبان گویای شهرها به شمار می‌آیند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط