1400/07/06-15:04
شهردار منطقه۲۲ در جلسه هماهنگی سرای محلات دوازده گانه منطقه خبر داد؛

اجرای طرح جهادی در سرای محلات

اجرای طرح جهادی در سرای محلات

شهردار منطقه۲۲ با مدیران محلات ۱۲گانه منطقه دیدار کرد و در راستای حل مشکلات آنها از اجرای طرح جهادی در سرای محلات خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مرتضی رحمان زاده در نشستی صمیمی با مدیران محلات دوازده گانه منطقه که با حضور مدیران شهری و اصغر قدیمی دبیر شورایاری‌های منطقه ۲۲ برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت سرای محلات در اجرای فرآیند برنامه های اجتماعی و فرهنگی شهروندان گفت: همکاری مدیران محلات با شورایاری‌ ها می تواند عملکرد سرای محلات را با کیفیت تر کند، شورایاران شناخت بهتری از محله خود دارند و می توانند معضلات و مشکلات مردم را و همچنین پیشنهادات خود را به اطلاع مسئولین شهری برسانند. شورایاری‌ها نمایندگان مردم هستند و حرمت آنها باید نگهداشته شود.

رحمان زاده با تاکید بر اینکه داشتن فضای دوستانه در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی موثر است، گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه باید توان خود را بکار گیرد تا امکانات لازم برای سرای محلات فراهم شود چراکه ساختار آنان باید کامل شود.

شهردار منطقه۲۲ با تاکید بر اینکه سرای محلاتی که مشکل دارند باید در اولویت حمایت  قرار گیرند، ادامه داد: با تقویت سرای محلات قسمتی از  مطالبات اساسی شهروندان در حوزه اجتماعی، فرهنگی، آموزشی رفع می شود و می تواند در ارتقاء فرهنگ شهرنشینی به مدیریت شهری کمک کند.در همین راستا جهت بهبود وضعیت این مراکز فرهنگی باید با هماهنگی معاونت های اجرایی منطقه طرح جهادی در سرای محلات اجرا شود.

در پایان این جلسه قدیمی دبیر شورایاری‌های  این منطقه ضمن قدردانی از شهردار منطقه در راستای حمایت از شورایاری‌ ها، طی سخنانی به ارائه نقطه نظرات خود در رابطه با اداره امور شهر و افزایش مشارکت شهروندان و اقدامات شهرداری منطقه۲۲ در بهبود زیست شهری در این منطقه پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط