1400/07/07-21:50

بازدید سرزده فرمانده کل سپاه پاسداران در منطقه۱۶

بازدید سرزده فرمانده کل سپاه پاسداران در منطقه۱۶

سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرزده در منطقه ۱۶ ضمن بازدید از موکب های مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در ادامه از موسسه حافظان کودکان و مرکز کودکان کار یاسر نیز دیدن و با کودکان مقیم این مرکز گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بازدید از موکب برپا شده توسط فرزندان موسسه حافظان کودکان در مسیر این پیاده روی، از بخش های مختلف این موسسه به ویژه کارگاه های آموزش و توانمندسازی کودکان کار و خیابان بازدید و در جریان خدمت رسانی موسسه حافظان کودکان و مرکز یاسر قرار گرفت.

سرلشگر سلامی ضمن خداقوت به عوامل اجرایی موسسه حافظان کودکان و تشکر از زحمات آنان، قول مساعد به منظور احداث سوله ورزشی را به کودکان مرکز یاسر داد.

وی در پایان خطاب به کودکان این مرکز گفت: باید از فرصت فراهم شده آموزش و مهارت آموزی حداکثر استفاده را ببرید ومطمئن باشید با امید و اراده قوی شما و تفضل پروردگار، آینده روشنی برای خود خواهید ساخت و انشالله در حل مشکلات کشور نقش آفرین خواهید.

شایان ذکر است پیش از این آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی ایران نیز از این مرکز بازدید و در جریان اقدامات آن قرار گرفته بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط