1400/07/07-22:24
همزمان با ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد؛

تقدیر شهردار منطقه ۱۹ از خدمات ایثارگرانه آتش نشانان

تقدیر شهردار منطقه ۱۹ از خدمات ایثارگرانه آتش نشانان

شهردار منطقه ۱۹ همزمان با روز آتش نشانی با کارکنان ایستگاه ۲۲ آتش نشانی(شهید حاجی پور) دیدار و از خدمات بی شائبه آنان قدردانی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با حضور در جمع آتش نشانان ایستگاه ۲۲ آتش نشانی ضمن تبریک روز آتش نشان، شجاعت و فداکاری آنان را در نجات جان انسان ها تحسین کرد.

او با تقدیر از خدمات ایثارگرانه مدافعان ایمنی، آتش نشانی را شغلی پرخطر و ویژه دانست که نیاز به روحیه ایثارگری و شجاعت دارد.

توکلی همچنین یاد همه شهدای مدافع ایمنی را گرامی داشت و اظهار کرد: همه ما آرامش خود را مدیون ایثار و فداکاری شهدایی هستیم که برای حفظ جان مردم از خود گذشتند چه آنان که در عرصه نبرد با دشمن به شهادت رسیدند و چه آنان که در راه خدمت به مردم جان خود را نثار کردند.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اقدامات پیشگیرانه آتش نشانی برای مقابله با ویروس کرونا، خدمات آنان را در این زمینه بسیار مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی و همراهی هم بتوانیم هرچه زودتر شاهد شکست کامل این بیماری و بازگشت به شرایط عادی باشیم.

توکلی همچنین به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی با میثم ابراهیمی دبیر شورایاری محله دولتخواه جنوبی و فعال در ایستگاه ۵۳ آتش نشانی دیدار و با اهدای لوح از خدمات او تقدیر کرد.

براساس این گزارش به همین مناسبت شهرداران نواحی به نمایندگی با حضور در تمامی ایستگاه های آتش نشانی منطقه، این روز را گرامی داشته و از خدمات آتش نشانان تقدیر کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط