1400/07/08-17:35

اجرای طرح "همگام با ورزش" در منطقه ۱۳

اجرای طرح "همگام با ورزش" در منطقه ۱۳

با هدف افزایش نشاط عمومی و اجتماعی در محلات سیزده گانه، طرح "همگام با ورزش" با عنوان یادواره شهید سلیمانی همزمان با پویش همگانی ورزشی شو در بوستان پیروزی اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی توسلی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با توجه به اجرای پویش همگانی آموزش و دعوت از شهروندان تهرانی برای انجام فعالیت های بدنی و ورزشی شهروندی، افتتاحیه طرح "همگام با ورزش" با حضور دکتر سلیمانی، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، پیشکسوتان و مدال آوران رشته های ورزشی از جمله دوچرخه سواری و خانواده معظم شهدای منطقه در بوستان پیروزی منطقه۱۳ برگزار شد.

او افزود: این برنامه با رکاب زنی و رقابت بین دوچرخه سواران تهرانی از خیابان مسیل منوچهری واقع در ناحیه ۳ منطقه آغاز و تا بوستان پیروزی ادامه یافت و در پایان برنامه، به نفرات برتر مدال و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد. 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ، هدف از اجرای این طرح را کمک به اصلاح شیوه زندگی روزمره و سالم و صحیح و بهبود کیفیت زندگی افراد، توسعه ورزش همگانی در بین سیلقه های مختلف و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت حضور جوانان و نوجوانان برشمرد و یادآورد شد : توجه به توسعه ورزش و برنامه های فرهنگی در محلات منطقه به ویژه نقاط کم برخوردار در اولویت قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط