1400/07/11-14:04
صبح امروز انجام شد:

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ شهر تهران

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ شهر تهران

آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید منطقه ۱۴ شهر تهران با حضور معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ حسین نظری معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه که با حضور معاونان، شهرداران نواحی، مدیران ارشد شهری و تعدادی از شورایاران به عنوان نمایندگان شهروندان برگزار شد، از خدمات ارزشمند کامبیز مصطفی پور شهردار سابق قدردانی و محمد امین سالاری پور را به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۴ معرفی کرد.

نظری تغییرات بدنه مدیریتی را لازمه تداوم جریان خدمت برشمرد و تاکید کرد تا "کارمحوری" در سایه رضایت مردمی و "شهروندمحوری" سرلوحه فعالیت های شهری قرار گیرد.

کامبیز مصطفی پور شهردار سابق منطقه ۱۴ نیز ضمن اشاره به مهمترین پروژه های شهری که با رویکرد نگاه اجتماعی به اجرا رسید، گفت: ۸۰ درصد مسائل شهری مربوط به مسائل اجتماعی است که در این خصوص نیازمند جلب مشارکت شهروندان و رویکرد اجتماعی هستیم.

محمدامین سالاری پور شهردار جدید منطقه ۱۴، فرصت خدمت به مردم دارالمومنین تهران را توفیق ارزشمندی برشمرد و بر حرکت در مسیر اعتلای هویت اسلامی-ایرانی، مشارکت جویی مردم، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه با فساد، عدالت طلبی، توانمندسازی و مشارکت پرسنل برای رسیدن به پویایی، انسجام و اهداف عالیه تاکید کرد.

این مراسم با ارائه توضیحات هادی علی احمدی معاون برنامه ریزی شهری و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۴ در خصوص معرفی منطقه و بیانات حسین حاجی قربانی رابط دبیران شورایاران این منطقه ادامه یافت.

مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ صبح امروز به دنبال تغییرات تعدادی از شهرداران مناطق ۲۲گانه شهر تهران در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط